Közreműködők

2009. június 15., hétfő

Kapros-tejfölös karaj

Ez az étel úgy született, hogy lusta voltam receptet keresni, és boltba menni, úgyhogy abból kellett főznöm valamit, ami volt itthon.
Ezeket találtam:
egy adag szeletelt karajfilé,
egy nagy doboz tejföl,
kapor,
fokhagyma,
(új)krumpli,
só, bors,
olívaolaj
A karajszeleteket kicsit kiklopfoltam, besóztam, borsoztam, pihentettem. Addig a tejfölből és 3 gerezd fokhagymából meg egy csokor kaporból "szottyot" (lányom terminus technikusa)készítettem. Egy tepsit kikentem olívaolajjal, rátettem a hasábokra vágott, megtisztított újkrumplit,kicsit megsóztam. Erre kerültek a hússzeletek, majd az egészet leöntöttem a tejfölös masszával. Alufóliával lefedtem, 200 fokon sütöttem fél órát, majd kb. háromnegyedet fólia nélkül.
Nekünk nagyon ízlett. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése