Közreműködők

2009. június 15., hétfő

Spárgás-répás tészta

Szeretjük a spárgát. Egyik alkalommal kevésnek találtam a tiszítás után megmaradt mennyiségét, és gondolkodtam, mivel dúsíthanám meg egy kicsit. Volt egy adag levesből kimaradt répám, gondoltam kipróbálom. Azóta így esszük. :-)
Hozzávalók:
egy csomag tisztított spárga darabokra vágva
2-3 nagyobb répa kockára vágva
teavaj
liszt
főzőtejszín (3 dl)
orsótészta
Egy evőkanálnyi vajat felhevítek, azon megpárolom a spárgatörzseket és a répát, majd hozzáteszem a fejeket is. Amikor megpuhultak, kicsit megszórom liszttel (fél evőkanálnyi), majd ráöntöm a tejszínt és összeforralom. Én ilyenkor szoktam sózni.
Közben kifőzöm a tésztát, és már ehető is.
Időnként sonkát is teszek bele, azt a spárgafejekkel egyidőben adom hozzá.
Máskor reszelek rá egy kis semlegesebb ízű sajtot - de ez nem nagyon hiányzik rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése