Közreműködők

2010. február 11., csütörtök

Sünik


Semmi extra, egy mezei kókuszgolyó recept, de ezt választottam ki a mindmegette.hu-ról a holnapi ovis farsangra. Szerintem fog tetszeni a gyerekeknek. :-)

Hozzávalók kb. 15 darabhoz:
50 dkg darált keksz
3 dkg kakaópor
3 evőkanál porcukor -
szerintem ez nem kell, a keksz, a lekvár és a gyümölcslé is édes, én kihagytam belőle
15 dkg baracklekvár
1-2 dl meggy- vagy barack lé
10 dkg kókuszreszelék
10 dkg vágott mandula
6 szem cukrozott gyümölcs

Elkészítés: A darált kekszet összekeverjük a kakaóporral, a porcukorral, a lekvárral és annyi gyümölcslével, hogy jól összeálljon a tészta.
Az elkészült tésztából kis sünigolyókat formálunk, amiket meghempergetünk a reszelt kókuszban. A mandulát beleszurkáljuk a golyókba tüskéknek. A cukrozott gyümölcsből kis darabokat vágunk, és beillesztjük a szemeknek. Lehet a süni közepébe összevágott meggyet is tenni, hogy finomabb legyen.

Én kókuszba sem forgattam, mivel nem szeretjük, a szemük pedig egy-egy gyöngycukor volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése