Közreműködők

2009. október 26., hétfő

Sárgarépás karalábékrémleves


Bizarrul hangzik, de nagyon jó. Természetesen őt is a kényszer szülte; gondolom az már nyilvánvaló, hogy utálok boltba járni, a "leszaladok egy túróért" nem az én műfajom, inkább nem teszek túrót a túrós tésztába. :-D Jó, ez költői túlzás, de értitek a lényeget.
Megint abból éltem, amit itthon találtam:

3 fej zsenge karalábé
3 sárgarépa
3-4 deci erőleves (vagy ugyanennek a megfelelője leveskockából)
3 deci tejföl (próbáltam tejszínnel, meg tejszín és tejföl keverékével is, de tejföllel ízlik a legjobban)
pár szelet szárított sonka
szerecsendió

A karalábét és a répát megtiszíttottam, kockákra vágtam és a levessel odatettem főni. Amikor megpuhult, összeturmixoltam, belekevertem a tejfölt, megszórtam szerecsendióval és picit összefőztem. Tálaláskor szárított sonkából vágott csíkokkal szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése