Közreműködők

2009. október 21., szerda

Tonhalas tészta

Lusta voltam boltba menni, így szétnéztem a kamrában, hogy miből élünk. Találtam
3 kisebb olajos tonhalkonzervet
50 dkg fussili tésztát
egy fej hagymát
3 gerezd fokhagymát
újhagymát
kápia paprikát
(ez nekem mindig van itthon, mint stahljuditnak a fenyőmag :-))
szerecsendiót

tejszínt
tejfölt
petrezselymet.

Odatettem főni a tésztavizet.
Leöntöttem két konzervről az olajat, ezen pirítottam meg a hagymát. Amikor már üveges volt, rádobtam a csíkokra szelt kápiapaprikát, a kinyomott fokhagymát és beleborítottam a konzerveket. (A harmadik levét kiöntöttem, hogy ne legyen túl olajos.) Kicsit összeforraltam, felöntöttem kb. 1 deci tejszín és 1,5 deci tejföl keverékével, kicsit borsoztam, szerecsendiót reszeltem rá, dobtam bele kb. egy evőkanálnyi vágott petrezselymet.
Ennyi idő alatt megfőtt a tészta. Egy nagyobb tálban összeforgattam a szósszal és el is pusztítottuk fél órán belül. A tonhal elég sós volt, így nem kellett külön sózni.

A kép csak dekoráció, innen származik: http://www.flickr.com/photos/39995934@N00/3848508980

1 megjegyzés:

  1. Letesztelve!Igaz, hogy nem fussili tésztából,hanem masniból, de így is nagyon nagyon finom lett. A gyerekeknek is ízlett:)

    VálaszTörlés