Közreműködők

2010. január 12., kedd

Receptcsere 3: Bögrés süti


B. Klári receptje:

Hozzávalók:

1 tojás
1 bögre cukor (ha soknak találod, valamivel kevesebbet tegyél bele)
1 bögre liszt
1 bögre tej
1 bögre darált dió
1 cs. sütőpor
Elkészítés:
a tojást kikeverni a cukorral, felváltva belekeverni a sütőporral elkevert lisztet a tejet és a diót, vigyázva, nehogy csomós legyen.
A tepsit kikenni vajjal, prézlivel meghinteni és beleönteni a masszát. Én szoktam 4-5 evőkanálnyi meggyet szórni a tetejére. Finom almával is, két közepes reszelt almát a masszába keverek és úgy sütöm meg.
Kb 180 fokos előremelegített sütőben 25-30 percig kell sütni.
Érdemes kipróbálni.
Sok sikert! Klári

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Ez jól hangzik, hasonlt az én bögrés sütimhez. Annyi a különbség, hogy az nem diós, hanem mákos:
    - tehát dió helyett darált mák
    - én két tojást szoktam beletenni
    - és kb 20 dkg vaj is javít a tésztán!
    A gyümölcsök viszont ugyanúgy jöhetnek!!
    Ki fogom holnap próbálni ezt a diósat!

    VálaszTörlés