Közreműködők

2010. január 12., kedd

Receptcserélős játék 2: Zöldséges csirkecomb

B. Kriszta receptje:

(eredetileg római tálban, én jénaiban szoktam)

Hozzávalók:

Csirke felsőcomb

Bármilyen zöldség (fagyasztott is lehet)

- bébirépa vagy répa

- gomba

- karfiol

- brokkoli, stb

Oregano

Olaj

A csirkecombokat besózzuk, oreganoval megszórjuk. A zöldségeket apróra vágjuk. A jénai (római tál) aljába terítünk vegyesen a zöldségekből, aztán rá csirkecomb, aztán rá megint zöldség, és így tovább. Tetejére zöldség. Meglocsoljuk kevés olajjal. Letakarjuk alufóliával, sütőben kb. másfél óra alatt készen van. Én krumplipürével szoktam adni.

(Tapasztalat: elég sok leve lesz, ha nem szeretitek (bár az a legjobb benne), kicsit lehet még fólia nélkül is sütni. Én csak bébirépával és gombával szoktam csinálni, nem vagyok valami nagy zöldséges. Az olajjal csínján kell bánni, ha a csirkecombok elég zsírosak. Csak egy réteget szoktam tenni, mert elsőre több volt és elég nehezen sült át.)

Jó étvágyat!

Kriszta



A képet eltávolítottam, mert feljelentettek miatta a blogspotnál:-))))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése